Η νέα επιλογή εμπρόσθιου άξονα με ανάρτηση φέρνει μεγαλύτερη άνεση εργασίας στα τρακτέρ Quantum της Case IH

0
4

Επιλογή εμπρόσθιας ανάρτησης στη σειρά ειδικών τρακτέρ / Διαθέσιμη στα μοντέλα Quantum V, N και F με καμπίνα, με ή χωρίς πέδηση εμπρόσθιου άξονα / Εσωτερικός καινοτόμος σχεδιασμός / Το ύψος ανάρτησης μπορεί να ρυθμιστεί χειροκίνητα από την καμπίνα / Τέσσερις τρόποι οδήγησης ταιριάζουν σε όλες τις συνθήκες και τις εφαρμογές

Μία νέα επιλογή εμπρόσθιου άξονα με ανάρτηση είναι τώρα διαθέσιμη για τα τρακτέρ Quantum της Case IH, φέρνοντας στην κατηγορία των ειδικών τρακτέρ τα ίδια επίπεδα άνεσης στον δρόμο και στο χωράφι, τα οποία οι χειριστές των μεγαλύτερων μοντέλων της Case IH ήδη επωφελούνται, συμβάλλοντας στη μείωση της κόπωσης και στην αύξηση της παραγωγικότητας.

Νέος εμπρόσθιος άξονας με ανάρτηση

Ο νέος εμπρόσθιος άξονας με ανάρτηση – με επιλογή – έχει σχεδιαστεί από μηχανικούς της Case IH σε παρόμοια γραμμή με το καθιερωμένο σχέδιο των μεγαλύτερων τρακτέρ. Χρησιμοποιώντας ένα ταλαντευόμενο μπράτσο που συνδέεται με μια άρθρωση τύπου σέλας, η διάταξη του συστήματος ανάρτησης σημαίνει ότι έχει ιδιαίτερα στιβαρή δομή και εξασφαλίζει ότι δεν δημιουργείται τριβή μεταξύ της άρθρωσης τύπου σέλας και του εμπρόσθιου άξονα.

Με το κέντρο περιστροφής του τοποθετημένο σε υψηλότερη θέση από ό,τι σε άλλα συστήματα, η ανάρτηση παρέχει υψηλότερα επίπεδα άνεσης. Υπάρχει κίνηση +/- 3° στη θέση τερματισμού συμπίεσης και +/- 8° σε όλες τις άλλες θέσεις.

Το ύψος ανάρτησης μπορεί να ρυθμιστεί χειροκίνητα από την καμπίνα και αυτό επιτρέπει επίσης σε οποιοδήποτε μπροστινό παρελκόμενο να συνδεθεί και να ρυθμιστεί πιο εύκολα. Το σύστημα διαθέτει τέσσερις τρόπους οδήγησης που ταιριάζουν σε όλες τις εφαρμογές: κλειδωμένο, μαλακό, μεσαίο και σκληρό.

Πρόσθετα χαρακτηριστικά έχουν αναπτυχθεί προκειμένου να βελτιωθεί περαιτέρω η οδηγική εμπειρία των νέων μοντέλων Quantum με τη νέα ανάρτηση μπροστινού άξονα. Αυτές περιλαμβάνουν αυτόματο έλεγχο ύψους διαδρομής, που εξασφαλίζει ότι η πλήρης διαδρομή της ανάρτησης διατίθεται ανεξάρτητα από το φορτίο στον εμπρόσθιο άξονα.
Ένα χαρακτηριστικό anti-dive/squat (αντι-βύθισης) έχει ενσωματωθεί για να μεγιστοποιήσει τη σταθερότητα του τρακτέρ ακόμα και όταν συνδέονται βαριά παρελκόμενα, ενώ η ρύθμιση της ροής λαδιού μεταξύ των δύο υδραυλικών κυλίνδρων της ανάρτησης κατά το «παλάντζο» του άξονα, παρέχει τη μεγαλύτερη σταθερότητα και την άνεση στα επικλινή εδάφη.

Διαθεσιμότητα των νέων χαρακτηριστικών

Η επιλογή του νέου εμπρόσθιου άξονα με ανάρτηση μπορεί να παραγγελθεί σε μοντέλα Quantum V, N και F εξοπλισμένα με καμπίνα και είναι διαθέσιμη εάν το τρακτέρ έχει φρένα εμπρόσθιου άξονα. Η λειτουργία του μπροστινού υδραυλικού, όπου υπάρχει, δεν επηρεάζεται.