Σημαντικοί και καίριοι φορείς της Ισπανίας, ακολουθούν κι υποστηρίζουν μία εξωστρεφή και δυναμική πολιτική marketing με σκοπό την εδραίωση της Ισπανίας στην παγκόσμια αγορά τροφίμων. Έτσι, το επεκτατικό σχέδιο πωλήσεων, ταξιδεύει στην Ασία, στη Μέση Ανατολή, στην Αμερική και στην Ευρώπη. Πώς; Με σημαντική παρουσία σε όλες τις παρακάτω δραστηριότητες:
- Έκθεση Americas Food & Beverage Show στο Μαϊάμι, με την συμμετοχή 20 ισπανικών εταιρειών.
- Μέρα ανοικτών Θυρών στο Πεκίνο, με εισαγωγείς και διανομείς στον τομέα της εστίασης να συστήνονται με τα ισπανικά προιόντα.
- Σύνοδος κορυφής Spain Food Nation, όπου ειδικοί του κλάδου θα παρουσιάσουν μελέτες σχετικά με την θέση των ισπανικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά.
- Spanish Pantry στην Shenzhen της Κίνας, ένα φεστιβάλ όπου ισπανικές εταιρείες εκθέτουν τα προϊόντα τους. Ειδική μνεία για την προώθηση του ισπανικού ελαιολάδου με ειδικά σεμινάρια που απευθύνονται αποκλειστικά σε επαγγελματίες του κλάδου.
- Εκδηλώσεις Eat Spain, Drink Spain στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ελβετία, με απευθείας απεύθυνση στον καταναλωτή.
- ISM Middle East στο Ντουμπάι, διεθνής πλατφόρμα επιχειρηματικών συναλλαγών στην Μέση Ανατολή και στην Αφρική.
- Διεθνής έκθεση Asia Fruit Logistica 2024, στο Hong Kong.
Και ενώ η Ισπανία εδραιώνεται στην παγκόσμια αγορά τροφίμων και ελαιολάδου, τι κάνει η Ελλάδα την ίδια στιγμή; Με ποια στρατηγική marketing αρχικά προστατεύει και έπειτα προωθεί τα προϊόντα της και το ελαιόλαδό της; Η Ισπανία φαίνεται να έχει βάλει στόχο την εδραίωση των αγροδιατροφικών προϊόντων της στα πέρατα του κόσμου.
Πηγή: olimerca.com