Μένουμε σπίτι και τρώμε καλά

Η ASSITOL (ο ιταλικός Σύνδεσμος βιομηχανιών ελαιολάδων αντίστοιχος του ΣΕΒΙΤΕΛ)  ξεκίνησε την καμπάνια “Μένουμε σπίτι και τρώμε καλά”.

Η πρόεδρος της  ASSITOL, Anna Cane, καλεί τους Ιταλούς καταναλωτές αυτές τις ημέρες της πανδημίας του κορωνοϊού που βρίσκονται αναγκαστικά κλεισμένοι στα σπίτια τους να ξαναβρούν το δρόμο της παραδοσιακής διατροφής εκπαιδευόμενοι σ΄αυτήν. Η καμπάνια επικεντρώνεται στους εξής στόχους:

– Στην ανάδειξη της παραδοσιακής Μεσογειακής Διατροφής

– Να ξανα ανακαλύψουν τις παλιές καλές ξεχασμένες συνήθειες

– Να δώσουν ποικιλία στα φαγητά με έμφαση στα απλά και εποχιακά υλικά

– Καθώς όλη η οικογένεια ζεί όλο το 24ωρο μαζί σε ένα περιορισμένο χώρο, θα πρέπει να εμπλακούν στην κουζίνα και τα παιδιά, να εκπαιδευτούν και να ασχοληθούν με το μαγείρεμα

– Τα παιδιά μπορεί να αποδειχθούν πολύ καλοί γευσιγνώστες. Ιδιαίτερα δημοφιλή είναι τα “απεριτίφ της γιαγιάς” (merenda delle nonne) με λάδι βουτηγμένο στο ψωμί

– Η οικογένεια μπορεί να ζυμώνει το δικό της παραδοσιακό ψωμί

– Οι ενήλικες θα πρέπει να δοκιμάσουν ώστε να αναδειχθούν στους οικιακούς σεφ

– Έχοντας και δοκιμάζοντας διαφορετικά ελαιόλαδα μπορούν να εμπλουτίσουν το ρεπερτόριο ανάλογα με τις χρήσεις είτε σαν  ωμό καρύκευμα είτε μαγειρεμένο στα φαγητά

Τέλος, κι επειδή το ελαιόλαδο είναι ένα “ζωντανό” προϊόν, η καμπάνια περιλαμβάνει και μια σειρά από οδηγίες για την καλή του συντήρηση προστατεύοντάς το από την υψηλή θερμοκρασία, την υγρασία, το οξυγόνο.