ελληνικά english 21 Ιαν 2019

Αγορά - Οικονομία | Ελαιόλαδο | Λιανικό Εμπόριο

Ελαιόλαδο: συνήθεια αγοράς στην Ισπανία

ΗΚ
Το εξαιρετικό παρθένο δεν αποτελεί τη μοναδική προτίμηση των Ισπανών παρότι αυτή η κατηγορία ελαιολάδου είναι σε συνεχή αύξηση. Μόνο το 12% των Ισπανών επιλέγουν το ισπανικό ελαιόλαδο, οι υπόλοιποι επιλέγουν με άλλα κριτήρια όπως η γεύση, ποιότητα, οι ιδιότητες της υγείας, καθώς και η εξωτερική του εικόνα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης για τις αγοραστικές συνήθειες των Ισπανών σε σχέση με το ελαιόλαδο που ανατέθηκε από την εταιρεία ACESUR (έναν από τους Ισπανικούς κολοσσούς του ελαιολάδου) προέκυψε ότι στο 73% των ισπανικών οικογενειών η γυναίκα είναι αυτή που αποφασίζει ποια κατηγορία και μάρκα του ελαιολάδου θα αγοράσει.

Οι κύριοι λόγοι για την αγορά ενός προϊόντος είναι η απουσία πρόσθετων ή συντηρητικών. Συγκεκριμένα, όταν οι Ισπανοί αγοράζουν ελαιόλαδο, το 33,1% των καταναλωτών το επιλέγουν για την ποιότητά του, το 18% επειδή ένα υγιεινό προϊόν, το 16% για τη γεύση του, το 12,3% επειδή είναι ένα ισπανικό προϊόν, 11% για την τιμή του και 5,3% επειδή είναι ένα φυσικό προϊόν (από το χωράφι στο τραπέζι).

Για τον Juan Pedro Pérez-Serrabona, Διευθυντή Marketing της ACESUR, τα στοιχεία αυτά μεταξύ άλλων, δείχνουν "την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών γενικά με τον κόσμο του ελαιολάδου και ιδιαίτερα με το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Αυτό σημαίνει για τις εταιρείες του κλάδου μεγαλύτερη ευθύνη, ώστε να ανταποκρίνεται η ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας στις απαιτήσεις που έχουν οι πελάτες μας, ενώ θα πρέπει να συνεχιστεί η διάδοση της γνώσης όλων αυτών των στοιχείων που συνθέτουν τον κόσμο του ελαιολάδου." 

Άλλη αιτιολόγηση για την αγορά έξτρα παρθένου ελαιολάδου που η έρευνα έφερε στο φως είναι, οι συστάσεις των φίλων και της οικογένειας, η ευέλικτη χρήση του ελαιολάδου στην γαστρονομία, μια ελκυστική προσφορά ή διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης ή στο Διαδίκτυο .

Σημαντικό εύρημα της μελέτης είναι η αυξανόμενη σημασία του έξτρα παρθένου ελαιολάδου στο καλάθι της νοικοκυράς, καθώς 9 στους 10 καταναλωτές (89%), δηλώνουν ότι είναι συχνοί αγοραστές,  έναντι του 10% που αγοράζει από καιρό σε καιρό και του 1% που ισχυρίζεται ότι ποτέ δεν έχει αγοράσει.


απόδοση: http://www.teatronaturale.it



Σχόλια επισκεπτών

Αυτό το άρθρο δεν έχει σχολιαστεί ακόμα

Νέο σχόλιο



Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Κάθε μήνυμα δημοσιεύεται
αφού το εγκρίνει ο διαχειριστής του ιστότοπου.

Χρήσιμα Links Βίντεο εκδηλώσεων