Μεγάλη καμπάνια από την Ισπανική Διεπαγγελματική για την κατανάλωση ελαιολάδου (upd)

191

Με φαντασία και χιούμορ η Ισπανική Διεπαγγελματική Οργάνωση Ελαιολάδου ξεκίνησε μια μεγάλη εκστρατεία για την προώθηση της κατανάλωσης στην εσωτερική αγορά απευθυνόμενη κυρίως στους νέους καταναλωτές του 21ου αιώνα (βλέπε βίντεο παρακάτω).

Μετά από αναλύσεις και έρευνες αγοράς που διήρκεσαν ενάμιση έτος, η Ισπανική Διεπαγγελματική Οργάνωση Ελαιολάδου στοχεύει να αναπληρωθούν οι χαμένοι 100.000 τόνοι της εσωτερικής κατανάλωσης, η οποία την τελευταία δεκαετία υποχώρησε από τους 631 στους 538 χιλ. τόνους παρά την αύξηση του πληθυσμού κατά 7 εκατομμύρια.

(Άντε, και στα δικά μας …)