Terra Creta: Οκτώ νέα προϊόντα το ’19

0
525

Στο λανσάρισμα οκτώ νέων προϊόντων προχωρά η Terra Creta το 2019. Η ελαιουργία, που δραστηροποιείται μέσω ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στο Κολυμπάρι Χανιών, προχωρά στην κυκλοφορία ενός με δύο νέων κωδικών ετησίως, μέχρι φέτος, που κατάφερε να σπάσει αυτό το φράγμα, όπως τονίζει ο Μανώλης Καρπαδάκης, marketing manager της εταιρείας. Η βιομηχανία κυκλοφορεί επίσης βαλσάμικα και μια σειρά επιτραπέζιας ελιάς, που συμπληρώνει το κωδικολόγιο και βοηθά στις εξαγωγές, ενώ για την ώρα δεν είναι στο πλάνο η είσοδος σε νέες κατηγορίες, όπως είναι το σαπούνι. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το Grand Cru, εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο κορωνέικης ποικιλίας, ένα προϊόν διετούς έρευνας.

Το μεγαλύτερο ποσοστό της παραγωγής της Terra Creta διοχετεύεται στις εξαγωγές σε Κεντρική Ευρώπη, Βόρεια Ευρώπη και Ασία, ενώ η εταιρεία άνοιξε πρόσφατα τις αγορές του Βιετνάμ και της Ελβετίας. Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται μέσω της τουριστικής αγοράς, των Καταστημάτων Αφορολόγητων Ειδών και τριών λιανέμπορων, της ΣΥΝ ΚΑ, της My Market και της ΑΒ Βασιλόπουλος, όπου διαθέτει και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Το α’ τετράμηνο του 2019 κινήθηκε στα ίδια επίπεδα με πέρσι, ενώ η εταιρεία ολοκληρώνει επένδυση 0,5 εκατ. ευρώ στην αναβάθμιση των υποδομών.

Στοχευμένες συσκευασίες

Στόχος της εταιρείας, σύμφωνα με τον κ. Καρπαδάκη, είναι τόσο η βελτίωση των προϊόντων – κάτι που επιχειρεί μέσω του συστήματος ιχνηλασιμότητας, που αναπτύσσει από το 2006 – όσο και η παροχή στοχευμένων λύσεων. Με δεδομένο ότι απευθύνεται και σε καταναλωτές εκτός του ελληνικού κοινού, με χαρακτηριστικό τη μικρότερη κατά κεφαλή κατανάλωση ελαιολάδου, η Terra Creta έχει προχωρήσει στο λανσάρισμα συσκευασίας σπρέι και συσκευασίας με μη επαναγεμιζόμενη βαλβίδα, κυρίως για το food service του εξωτερικού.

DATA

Εξαγωγές: 53 χώρες

Τζίρος εξωτερικού: 97% Διάθεση σε retail

80% Συσκευασίες: από 20 ml έως 5 λίτρα.

Πηγή: FNB Daily