Food Expo: Ο κίνδυνος της επιτυχίας

0
144

Η Food Expo έκανε εφέτος ένα ακόμη βήμα για την καθιέρωσή της σαν μία πολύ σημαντική έκθεση τροφίμων και ποτών, που, μάλιστα, ξεπερνάει και τα στενά Ελληνικά σύνορα.

Συνάμα όμως, η μεγάλη επιτυχία, αν αποτυπωθεί μόνο από το πλήθος των περιπτέρων και των επισκεπτών, οδηγεί σε δεύτερες σκέψεις. Για αυτό λοιπόν και θα πρέπει στο μέλλον να ενισχυθεί ο καθαρά εμπορικός ρόλος, διαχωρίζοντας τους επαγγελματίες από το ευρύ κοινό των απλών επισκεπτών.

Μια έλλειψη – άγνωστο αν και πώς χωροταξικά μπορεί να καλυφθεί – είναι στο κομμάτι το συνεδριακό, με στοχευμένες θεματικές συζητήσεις και ημερίδες.

Εφέτος ήταν εντυπωσιακός ο αριθμός των εκθετών με ελαιόλαδα και επιτραπέζιες ελιές. Όπως ήταν αναμενόμενο κυριάρχησαν – αριθμητικά τουλάχιστον – οι μικρές, οικογενειακές, νέες επιχειρήσεις. Θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να αξιολογηθεί το κατά πόσον η Food Expo βοήθησε πραγματικά για επιτυχείς εμπορικές επαφές.

Είναι προς όφελος των ελληνικών επιχειρήσεων μια ελληνική έκθεση, η οποία να είναι σε θέση να προσελκύσει, να ‘’ξεκλειδώσει’’ τους αγοραστές, που όλοι αναζητούν, ιδίως στις εξαγωγές, αλλά, με ισότιμους όρους θέση στα ράφια των ελληνικών σούπερ μάρκετ.