ελληνικά english 21 Οκτ 2017

ΕΕ - Νομοθεσία | Άλλες χώρες

Ισπανική Διεπαγγελματική: Πολυβραβευμένη καμπάνια

HM
Η καμπάνια "¿Peeerdona?" της Ισπανικής Διεπαγγελματικής κέρδισε 11 βραβεία στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό διαφήμισης "Smile Festival". Την υλοποίηση της καμπάνιας έχει αναλάβει η εταιρεία Tactics Europe. Η απονομή των βραβείων έγινε στις 10 Μαρτίου στη Μαδρίτη, ενώ ανάμεσα στα βραβεία που έλαβε ξεχωρίζει αυτό του ειδικού βραβείου για καλύτερο δημιουργικό.

Η εκστρατεία "¿Peeerdona?" είναι μια φιλόδοξη πρωτοβουλία του ελαιοκομικού κλάδου της Ισπανίας, η οποία προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές για τη σημασία της τήρησης κανόνων στο σερβίρισμα του ελαιολάδου στους χώρους μαζικής εστίασης (HORECA). Ο συγκεκριμένος νόμος (σε ισχύ από το 2014) ορίζει ότι τα ελαιόλαδα που σερβίρονται στα ισπανικά εστιατόρια (κι άλλους χώρους εστίασης) πρέπει να είναι εμφιαλωμένα σε μη-επαναγεμιζόμενες φιάλες (η σε συσκευασίες μονής δόσης), οι οποιές θα φέρουν την κατάλληλη ετικέτα.

Κύριοι πρωταγωνιστές της εκστρατείας είναι η γνωστή αλμοδοβαρική ηθοποιός Rossy de Palma, καθώς και ο δημοσιογράφος Mikel Iturriaga και ο σεφ Diego Guerrero. Η καμπάνια αξιοποιεί το ταλέντο και το ταπεραμέντο του καθενός στα διαφημιστικά σποτ που συνδυάζουν το χιούμορ με την πληροφόρηση του κοινού.

Τα σποτ έχουν παίξει πάνω από 500 φορές στα βασικά τηλεοπτικά δίκτυα της Ισπανίας, ενώ έχουν παρουσιαστεί εκτενώς σε 7 εκπομπές εθνικής εμβέλειας. Ακόμα, πργραμματίζεται η προβολή τους στους κινηματογράφους της χώρας. Μέσω των μέσων μαζικής δικτύωσης, τα βίντεο της καμπάνιας έχουν ξεπεράσει τα 2,5 εκατομμύρια προβολές.

Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα από τα σποτ της επιτυχημένης καμπάνιας με πρωταγωνίστρια τη Rossy de Palma.

Πηγή: olimerca.com

 

Σχόλια επισκεπτών

Αυτό το άρθρο δεν έχει σχολιαστεί ακόμα

Νέο σχόλιο



Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Κάθε μήνυμα δημοσιεύεται
αφού το εγκρίνει ο διαχειριστής του ιστότοπου.

Χρήσιμα Links Βίντεο εκδηλώσεων